Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

συζητω με ακελικο 1

ας παραθεσουμε μια φανταστικη συζυτηση με ενα οπαδο του κομμουνιστο-σταλινικου ακελ. Χ Γεια σας. ειστε του ακελ ετσι.μπορειτε να μου πειτε γιατι η κυβερνηση σας δεν εκδιωκει τους παρανομους αλλοδαπους και τους ψευδοπολιτικους προσφυγες? Α Δεν ντρεπεσαι ρε φασιστα.τι σου εκαμαν οι φτωχοι ανθρωποι και θελεις να τους διωξεις?ηρταν για δουλεια.εσυ δεν εχεις συγγενη μεταναστη? Χ Ευχαριστω κυριε για τα καλα σας λογια.τι ειπα και σας εκανε να με ονομασετε φασιστα? 1. γνωριζετε τι εστι παρανομος αλλοδαπος? ειναι αυτος που ερχεται κυπρο δουλευει 6 χρονια και οταν ληξει η βιζα του πρεπει να παει πισω στην χωρα του. 2.γνωριζετε τι εστι πολιτικος προσφυγας?ειναι αυτος που παει νομιμα η παρανομα σε μια χωρα για να σωθει απο κατι.ειτε ειναι αντικαθεστωτικος και τον κυνηγα η κυβερνητικη παραταξη, ειτε ειναι οπαδος καποιας θρησκειας που δεχεται διωξεις στην χωρα του,ειτε φευγει λογω απειλων απο τον υποκοσμο εφοσον αυτος εχει τετοιες σχεσεις φυσικα.επισης ειναι αυτοι που φευγουν λογω πολεμων για να σωσουν την ζωη τους. εαν γνωριζετε αυτα που σας λεω τοτε καταλαβετε οτι λετε ανουσια πραγματα. εαν γνωριζετε καποιον παρανομο αλλοδαπο και τον καλυπτετε τοτε γνωριζετε οτι εγκληματειτε? μου μιλας για μεταναστες?σας μιλησα εγω για μεταναστες?και ναι εχω συγγενεις μεταναστες.οι οποιοι πηγαν νομιμα στο εξωτερικο και δεν ενοχλησαν κανενα απο τους εκει ντοπιους,δεν ειναι σαν τους εδω ξενους που το κομμα παραδοξως στηριζει με καθε μεσο. Α εισαι ψευτης και φασιστας. εκαμετε πραξικοπημα και μιλατε ακομα ρε γαδαροι? Χ για ποιο πραξικοπημα μιλατε κυριε? για το 1974 μηπως? τι σχεση εχει αυτο στην συζητηση μας? μην προσπαθειτε να αλλαξετε το θεμα επειδη δεν σας συμφερει. Α Παλι μιλας ρε φασιστα?εκαμες πραξικοπημα! Χ Σας παρακαλω κυριε. δεν μιλαμε για πραξικοπηματα εδω.αλλα αν θελετε να πουμε για αυτο θα πουμε. ημουν αγεννητος τοτε.πως μπορει να πηρα μερος δηλαδη τοτε? Α Ο πατερας του τοτε πηρε μερος. Χ Ο πατερας μου ηταν μικρος.ουτε ο παππους μου πηρε μερος.ησαν ακελικοι αρα δικοι σας.αρα μακαριακοι. Α Δεν γινεται.για να τολμας να κατηγορεις τον προεδρο μας τοτε εισαι ελαμιτης και πραξικοπηματιας! Χ Μα κυριε αυτο που λετε ειναι γελοιο.Καταρχην μας λετε οτι οσοι κατηγορουν τον προεδρο σας ειναι ελαμιτες?μηπως ειναι ελαμιτες και οι χιλιαδες ακελικοι που ζητουν παραιτηση χριστοφκια? μηπως το συνολο του λαου ειναι ελαμιτες? μα εσυ και το κομμα σου δεν θελουν το ελαμ.το ελαμ σχεδον να μπει στην βουλη στις εκλογες του μαιου και αυτο σας ανησυχησε.πως ειναι δυνατον εσυ ενας ακελικος να ερχεσαι και να αυξανεις τα ποσοστα του ελαμ τοσο πολυ με αποτελεσμα να το βγαζεις πρωτο κομμα?αφου λες οτι ολη η κυπρος ειναι ελαμ.αυτο σε κανει αυτοματα ελαμιτη.υπερεθνικιστη.αυτο που το κομμα σου μισει ταχα το κανεις και εσυ και αυτο.δινετε δυναμη στους ακροδεξιους! και το αλλο....μα λες οτι οσοι ειναι ελαμ ειναι πραξικοπηματιες?οι περισσοτεροι στο ελαμ ειναι παιδια και εγγονια πραξικοπηματιων.ισως και ανθρωποι που δεν πηραν μερος στο πραξικοπημα αλλα ανηκουν στην ακροδεξια! Α Τελοσπαντων.Εγω ξερω οτι εισαι φασιστας.!! Χ Δηλαδη μας λες καθαρα οτι οσοι μιλουν ειναι φασιστες για την ιδεολογια σου.για το κομμα σου οσοι δεν ανηκουν σε αυτο ειναι αυτοματα φασιστες.αφου λοιπον εχετε αυτες τις αποψεις τοτε για ψηφιζατε παλια δεξιους για προεδρους?για στις δημοτικες εκλογες στηριζετε δεξιους υποψηφιους? μπορεις να μου πεις? Α Δεν μιλω σε φασιστες που θελουν να πεθανει ο προεδρος μας.δεν το χαψατε που τωρα εχουμε αριστερο προεδρο! Χ Ακουσε αγαπητε μου.εγω υποστηριζα τον προεδρο σου!τον αγαπουσα γιατι νομιζα οτι θα φερει την αλλαγη!ετσι στηριζα και το κομμα σου αλλα οχι επισημα.δεν υπηρξα μελος του ακελ.ειχα τις αποψεις σου λογω οικογενειας.τιποτε αλλο! Ο προεδρος σου ομως με απαγοητευσε. και μου λες οτι δεν το εχαψα....... Μα αφου ο προεδρος σου βγηκε εκει που ειναι απο αλλους.Βγηκε απο το δηκο,την εδεκ,τους οικολογους,και μερος του δησυ!Λοιπον οφειλεις στους δεξιους και στους οικολογους το οτι ο προεδρος σου τυρρανα την κυπρο τωρα. Α Σιωπη ρε φασιστα.Δεν πρεπει να υπαρχουν φασιστες σαν εσενα. Χ Ευχαριστω φιλε μου.Τωρα ειμαι πιο αντιακελικος απο ποτε! ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΣΥΖΥΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!! ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΗ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΙΔΕΕΣ!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: