Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

αναρτηση 1 δωδεκα θεοι

γεια σας.ειμαι ο διας ο πατερας ολων των θεων και ανθρωπων.τι?δεν ειμαι των ανθρωπων?δεν ακουσατε παγανιστη να λεει πατερας μου ειναι ο διας?τι ?ολοι ειναι παιδια μου αυτοι.χαιρονται για τους βιασμους που διεπραξα καθως εγκληματιες ειναι και αυτοι.ω!ω!σας παρακαλω επιστρεψτε στην ελληνικη θρησκεια!!λατρεψτε τον ηλιο την πετρα και τα αστρα.οι πιο εξυπνοι απο σας γνετε ουφολολαγνοι.ναι ισως να ειμαστε σειριοι και αν μας εριξαν στην γη.ναι!ισως!αν δεν πιστεψετε τωρα στην ελληνικη θρησκεια θα ριξω τα αστροπελεκια μου!!!θα σφαξω τον ιησου σας ρε!ακουτε!η αγαπη που ελεγε ειναι εγκλημα.οι δεκα εντολες χυδαιες!γιατι να μην απατησω την γυναικα μου?το σεξ καλλιεργει τον ανθρωπο.γιατι να μην σκοτωσω?γιατι να μην λεω ψεματα?γιατι να μην θελω την γυναικα του διπλα?ω!εγω ο διας να μην κανω οτι θελω. ονησιλος για τον επαναστατη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: