Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

κισα και φασισμος

πριν λιγες μερες το κινημα ελληνικης αντιστασης το αντικατοχικο κινημα και η κινηση για την σωτηρια της κυπρου θελησαν να διαμαρτυρηθουν εναντια στην λαθρομεταναστευση την οποια εφαρμοζει η τουρκια για να αλλαξει τον δημογραφικο χαρακτηρα της κυπρου και που υποβοηθει η κατοχικη κυβερνηση χριστοφια.στην λαρνακα την ιδια ωρα και στον ιδιο χωρο τις φοινικουδες η αναρχικοι κομμουνιστες και η κομμουνιστικη νεοταξικη οργανωση κισα που προστατευει μονο τους λαθρομεταναστες οπως απεδειξε αποφασισε να μεταφερει την λαθρομεταναστευτικη της εκδηλωση απο την λεμεσο στην λαρνακα σαν ενας φασιστικος τροπος φιμωσης της αγανακτησης του λαου.επειδη ζουμε σε σταλινικο καθεστως δε πρεπε να φωναζουμε οτι ειμαστε ανεργοι και οτι οι παρανομοι πρεπε να φυγουν.οχ δεν γινεται.εγιναν καποια επεισοδια.οι αναρχικοι του καθεστωτος εβριζαν τους γερους ναζι παρακαλω.μια πορνη εβγαλε την φωνη της στον τηλεβοα κατα των ναζι.μα ο σταλιν αναρωτηθηκα ακομα ζει και γυρευει τον χιτλερ?ζω σε μια κομμουνιστικη δικτατορια δυστυχως.δε εχω δουλεια.βλεπω τον παρανομο στην αποθηκη οπου εγω μπορω να δουλεψω.ζητω δουλεια ειμαι ναζι φαινεται.

1 σχόλιο:

χριστακης είπε...

σωστος φιλε μου.νομιζω θα γραφω και εγω εδω μεσα αν δεχτει η αρμοδια αρχη